دانلود نرم افزار گربه سخنگوی دو Talking Tom Cat 2 – برای اندروید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 27 دی 1391
بازدید : 1117
نویسنده : علیرضا

بدون شک تمامی کاربران اندروید با بازی Talking Tom Cat آشنایی دارند. این بازی دارای محبوبیت بسیار بالایی در میان کاربران اندروید است و تا به حال چندین میلیون نفر این بازی را دریافت کرده اند. Tom نام گربه ی محبوبی است که در این بازی قرار دارد و شما می توانید با آن سرگرمی های جالبی را تجربه کنید. شما می توانید با این گربه ی دوست داشتنی صحبت کنید و هر چه بگویید او با لحنی زیبا صدای شما را تقلید می کند. همچنین شما می توانید او را نوازش کنید، کتک بزنید یا بترسانید که هر کدام جذابیت های خاص خود را دارد. در بازی شما می توانید برای خود از طریق بازی با گربه و… سکه های طلا جمع آوری کنید که با همین سکه ها می توانید ظاهر پوششی گربه را تغییر دهید.

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام این وبلاگ وبلاگیست متفاوت، چون در آن از شیر مرغ تا جون آدمیزاد پیدا میشه. موضوع اصلی این وبلاگ sms و آهنگ و اخبارو فیلم و عکسه ولی موضوعات دیگه مثل vpnوساکس هم بعضی مواقع دیده میشه. ایشاالله خوشتون بیاد...فقط نظر یادتون نره در ضمن کپی کردن از مطالب این وبلاگ فقط با ذکر منبع مجازه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز دونی و آدرس mahdans.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com